Kayati basad bay! Unsa ni sya “Moincidence”  Miracle! or a Mad Joke. Pili lang kung unsa ang tama nga binotbot nga tubag.

Ang M sa akong Blog Stat

Ang M sa akong Blog Stat: Tinuod o Himo-himo. Remember: GIMP! Photoshop!

Matuod ba kaha? Masabtan lamang ang konsepto sa blogstat kung may meaning kini sa matag usa ka bloggista. Unsa ang akoa? Pareha ba sa imoha? Pamalandungi palihog.

Unsa ang importansya sa statistics?
Gipangutana nako kini sa dihang gibaligyaan ko sa Friendster og option to buy stat for my Blog, niadtong panahon nga nagsugod sugod kunuhay ko og blog- blog.  Nakaingon ko og “NABUANG!” ako pay mosulat; og butangan dayon nila og adsense ang maong blog – mora bag giluto ka sa imong kaugalingong mantika.

Pastilan mga Friendster, unta pa kunswelo na lang ang stat. PAGKA! sa business model. Atras ta og discouraged! Kinsa pay ganahan mosuwat?

Why should I pay for that?

Miabot ang 2009, based sa akong na experience sa WordPress blogstat dayon na lang ko ingon, owwwww! KUJAW! og NAA PAY PAKAPIN NGA M!

Purok MALIPAYON!

